Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania zadawane przez innych użytkowników, dotyczące korzystania z serwisu l4.pl. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Jak udostępnić placówce medycznej swoją elektroniczną dokumentację medyczną?
W jaki sposób zapłacę za konsultację lekarską?
Dlaczego usługa jest płatna?
Czy muszę mieć Internetowe Konto Pacjenta (IKP)?
Jak odzyskać zapomniane hasło?
Czy jest możliwość zmiany adresu e-mail?
Czy e-zwolnienie jest dostarczone do pracodawcy?
Czy usługa teleporada z e-zwolnieniem gwarantuje otrzymanie e-zwolnienia?
Minął jeden dzień od wystawienia e-zwolnienia, i nadal nie jest widoczne w PUE ZUS. Dlaczego?
Nie zdążyłem/am odebrać telefonu. Czy lekarz zadzwoni do mnie ponownie?
Czy e-zwolnienie jest akceptowane przez pracodawców?
Kiedy mogę otrzymać e-zwolnienie?
E-zwolnienie wstecz – czy jest możliwe?
Z jakiego numeru dzwoni lekarz?